V starovekom Grécku bol mýtus „skutočnou rečou“, teda rozprávaním o epických skutkoch bohov a hrdinov. Logos bola „racionálna reč“, ktorá stelesňuje silu a hodnotu mýtu. Podobne aj logo AC so štyrmi rotujúcimi koňmi má symbolizovať históriu, silu, hodnotu a krásu. Moderná syntéza vývoja poľnohospodárskej mechanizácie od počiatkov civilizácie, od koňa po traktor.
Bolo to v roku 1959, keď predseda spoločnosti Antonio Carraro, milovník umenia a histórie, prijal túto ochrannú známku inšpirovanú perzským graffitom z 27. storočia pred Kristom vystaveným v Bostonskom múzeu výtvarných umení.
V starovekom Grécku tento typ grafického znázornenia, nazývaný symplegma, zobrazoval spojenie dvoch alebo viacerých podobných postáv vytvárajúcich optický efekt znásobenia počtu takýchto postáv. Symlegma je symbolom života, znovuzrodenia, evolúcie a plodnosti; otáčaním postavy okolo jej osi bude pozorovateľ vnímať viacnásobný obraz. V logu AC sú na vodorovnej rovine dva kone; pri bližšom pohľade sa však zdajú byť dva kone aj pozdĺž zvislej osi. Toto je zámerný odkaz na základné konštrukčné koncepty AC traktorov: pohon všetkých štyroch kolies, výkon, multifunkčnosť (veľa strojov v jednom), krása. V priebehu rokov bolo logo AC niekoľkokrát aktualizované a prerobené, aby držalo krok s neustálym zdokonaľovaním štýlu a dizajnu produktov Antonio Carraro. Najnovší restyling čerpá inšpiráciu z japonského štýlu kreslenia manga, ktorého výsledkom sú ostré, fazetové línie, ktoré akoby boli vyryté šabľou. Rovnaké kúzlo, ktoré cítite, keď riadite traktor Antonio Carraro.